سیم کارت کودک و نوجوان انارستان

سیم‌ کارت‌ انارستان، یک سیم‌ کارت‌ اعتباری رایگان ویژه کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ ساله‌ست. این سیم کارت‌ همه نیازهای مکالمه، پیامک و دیتای کودکان و نوجوانان رو پاسخ می‌ده. ویژگی اصلی سیم کارت‌ انارستان اینترنت دوستدار کودک و نوجوانه. تعرفه‌های پایه برای مکالمه و پیامک سیم‌ کارت‌ انارستان مشابه سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اوله. برای دریافت این سیم‌کارت کافیه ۲۲۰ رو به ۳۰۰۰۶۸۶۰ پیامک کنین یا برای سفارش آنلاین سیم کارت‌ انارستان از بین سه تا گزینه زیر روی گزینه دریافت آنلاین سیم کارت کلیک کنین. همچنین اتباع خارجی عدد ۳۳۰ رو به ۳۰۰۰۶۸۶۰ پیامک کنن و با همراه داشتن گذرنامه یا کارت آمایش خود و فرزندشان به دفاتر پیشخوان همراه اول جهت دریافت سیم کارت انارستان مراجعه کنن

یک سیم کارت با دنیایی از امکانات ویژه

سیم کارت انارستان، اینترنتش دوستدار کودک و نوجوانه و سرعتش هم بالاست. چون سیم کارت همراه اوله از پوشش سراسری همراه اول برخورداره و افزون بر بسته‌های همراه اول، بسته‌های ویژه با نرخ شگفت‌انگیز هم داره.

اینترنت پر سرعت دوستدار‌

کودک و نوجوان

بسته‌های اینترنت

از ٢٠ تا ۵٠ درصد ارزانتر

اینترنت پرسرعت

۴.۵G

پوشش سراسری

همراه اول

روش‌های شارژ کردن سیم‌ کارت انارستان

برای شارژ کردن سیمکارت انارستان راه‌های مختلفی هست:

  • کدهای دستوری #۱*، #۷*، #۵۰۰*
  • اپلیکیشن همراه من، سایت همراه اول
  • اپلیکیشن ستاره پونصد
  • همه درگاه‌‌هایی شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول

با این روش‌ها هم خود فرزندان می‌تونن سیم‌کارت رو شارژ کنن و هم پدر و مادر براحتی و حتی بدون دسترسی به سیم‌کارت فرزند خود، فقط کافیه با یکی از روش‌های بالا شماره سیم‌کارت رو وارد و اون رو به میزان دلخواه شارژ کنن.

افزودن نشانی سایت به فهرست سپید (وایت لیست)

اینترنت سیم‌کارت انارستان، دوستدار کودک و نوجوان است و کاربر تنها امکان دسترسی به سایت‌های موجود در فهرست سپید (وایت لیست) را دارد. اگر سایت مورد نظر شما در دسترس نیست، گزینه درخواست را انتخاب کنید و در فرم درخواست، نشانی‌ سایت مورد نظر را وارد کنید تا پس از بررسی به فهرست سپید افزوده بشود.

بسته‌ خوش آمد

سیم کارت انارستان مبلغ ۵۰۰ تومان شارژ اولیه داره. مشترکان انارستان به محض فعال‌سازی سیم کارت، ۹٠ روز فرصت دارند تا پس از شارژ اولیه به میزان دلخواه (حداقل ۱۰۰۰ تومان)، یه بسته‌ی خوشامد شامل ٣ گیگابایت اینترنت پُرسرعت، ۱۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و ۱۰۰ عدد پیامک داخل شبکه با مهلت استفاده یک ماهه دریافت می‌کنن.همچنین یک بسته خوش‌آمد تحصیلی ۶۳ گیگی ویژه‌ی ۹ ماهه ( هر ماه ۷ روز ۷ گیگابایت) ، بعد از دریافت و فعالسازی سیم‌کارت فعال میشود.افزون بر اینها مشترکان می‌تونن همزمان با بسته خوش‌آمد بسته‌های دیتای انارستان و بسته‌های ترکیبی مناسبتی رو هم فعال کنن، در این صورت اولویت با بسته‌ایه که زمانش زودتر به سر می‌رسه.

١٠٠ پیامک

فارسی و انگلیسی

١٠٠ دقیقه

مکالمه درون شبکه (همراه اول و ثابت)

۶۶ گیگابایت

اینترنت پُرسرعت دوستدار کودک و نوجوان

٠۹۹۴

سرشماره نسل آینده ویژه کودک و نوجوان

امروزه داشتن تلفن‌همراه و خط اختصاصی برای کودکان و بویژه نوجوانان یه نیاز فراگیر شده و خب یکی از امکانات سیم کارت ها اینترنتش هست، اما اینترنت برای بزرگترها هم آسیب‌های مختلفی در پی داره چه برسه به کودکان و نوجوانان. راه حل این مشکل سیم کارت انارستانه که نه تنها نیازهای ارتباطی و اینترنت کودک و نوجوان رو تامین می‌کنه بلکه به او حس مالکیت می‌ده، البته این سیم کارت که پیش شماره اختصاصی ۰۹۹۴ داره پیش از ١۸ سالگی فرزند به نام یکی از والدین ثبت می‌شه و پس از ١۸ سالگی به صورت خودکار به نام فرزند در میاد. این سیم کارت هم اینترنتش دوستدار کودک و نوجوانه و هم از پوشش سراسری همراه اول بهره‌مند هستش و افزون بر بسته‌های همراه اولی از بسته‌های ویژه با نرخ‌های شگفت‌انگیز سیم کارت انارستان هم برخورداره.

بسته‌های دیتای انارستان

سیم کارت انارستان بسته‌های اختصاصی دیتا داره که هم ارزون‌تر و هم ایمن‌تره. برای فعال‌سازی بسته‌ها کافیه از دو روش زیر استفاده کنی : کد دستوری #۶۶*۱۰۰* ( کسر از شارژ) یا از طریق #۶*۵۰۰*

۵۰۰ مگابایت

۶,۰۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۲۱*۶۶۱*۱۰۰*

۷۵۰ مگابایت

۸،۰۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۲۲*۶۶۱*۱۰۰*

۱.۵ گیگابایت

۹,۲۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۲۳*۶۶۱*۱۰۰*

۱ گیگابایت

۱۰,۰۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۳۳*۶۶۱*۱۰۰*

۲ گیگابایت

۱۳,۲۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۳۲*۶۶۱*۱۰۰*

۴ گیگابایت

۱۷,۲۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۳۱*۶۶۱*۱۰۰*

۵ گیگابایت

۲۲,۶۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۳۵*۶۶۱*۱۰۰*

۶ گیگابایت ۹۰ روزه

۲۹,۴۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۴۱*۶۶۱*۱۰۰*

۱۲ گیگابایت ۹۰ روزه

۳۸,۸۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۴۳*۶۶۱*۱۰۰*

۱۵ گیگابایت ۱۸۰روزه

۵۶,۲۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۴۲*۶۶۱*۱۰۰*

۳۰ گیگابایت ۳۶۵ روزه

۸۷,۱۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۴۴*۶۶۱*۱۰۰*

۷ گیگابایت

۲۳,۹۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۳۴*۶۶۱*۱۰۰*

بسته‌های مکالمه درون شبکه

بسته‌های مکالمه درون‌شبکه‌ای یکی از مزیت‌های سیم‌کارت انارستانه. با شماره‌گیری کد دستوری #۶۶۲۱*۱۰۰* یا #۶۲*۱* این بسته‌ها فعال می‌شن. قاب‌های زیر بسته‌های مکالمه درون‌شبکه‌ای هستن.

۷۰ دقیقه

۵,۴۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۳*۳*۶۶۲۱*۱۰۰*

۱۰۰ دقیقه

۶,۹۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۲*۳*۶۶۲۱*۱۰۰*

۱۵۰ دقیقه

۹,۴۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۲*۶۶۲۱*۱۰۰*

۲۵۰ دقیقه

۱۴,۹۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۱*۶۶۲۱*۱۰۰*

۵۰۰ دقیقه

۲۷,۹۰۰ تومان


کد فعال‌سازی: #۱*۳*۶۶۲۱*۱۰۰*

  • این بسته‌ها ویژه مکالمه درون شبکه است.
  • امکان فعال‌سازی همزمان بسته‌های مکالمه با دیگر بسته‌های مکالمه وجود ندارد.
  • بسته‌های مکالمه، رزرو هیچ بسته‌ای نمی‌شوند و تمدید خودکار ندارند.
  • فعال‌سازی همزمان بسته‌های مکالمه با بسته‌های ترکیبی، امکان‌پذیر است.

پرسش‌های متداول

اگر درباره سیم‌کارت انارستان پرسشی دارین اول از همه روی لینک زیر بزنین و بخش پرسش‌های متداول رو بخوونین، اگر پاسخ پرسش‌تون رو پیدا نکردین، همکارای ما در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی پرسش‌های شما هستن: ۸٠۵ و ۸٠٢ و ۴۹٢٦١۸٠٠-٠٢١