حضور بازی‌خان در هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران


مرحله استانی هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران که از روز اول آذر ماه در خراسان رضوی کار خود را آغاز کرد و در استان‌های اردبیل، مازندران و قزوین ادامه پیدا کرد، سرانجام شامگاه دیشب در شهرستان ملارد استان تهران به کار خود پایان داد

حضور انارستان با ۲ محصول بازی‌خان و چارچوری به همراه عوامل استدیو بازی سازی شاه‌غول در کنار بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این رویداد انجام شد. رویداد از ساعت ۱۰ صبح جمعه تا ۱۸ عصر برگزار شد سپس آیین اختتامیه و اهدا جوایز اجرا شد.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در آیین اختتامیه این رویداد در سخنانی با اشاره به برگزاری هفتمین جام قهرمان بازی‌های ویدئویی ایران در قالب رویدادی ملی گفت: جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در هفتمین دوره خود با شکلی متفاوت نسبت به دوره‌های قبل برگزار شد. این رویداد در این دوره از یک رویداد سالنی که هر سال در شهر تهران برگزار می‌شد، به رویدادی ملی تبدیل شد که در استان‌های مختلف و داخل بازی‌گاه‌های منتخب هر استان برگزار شد

علی نظری مدیر استدیو بازی سازی شاه غول نیز با حضور در این رویداد تاکید کرد: استدیو نوپای شاه غول در رویداد های بعدی این بنیاد با قدرت بیشتری ظاهر خواهد شد و پلتفرم بازی‌خان نیز حضور پررنگ تری در این گونه رویداد ها خواهد داشت.

رقابت داغ در هوای سرد با چارچوری

جهت میزبانی از بازدید کنندگان غرفه انارستان در این رویداد، بازی چارچوری با موضوع دورهمی و خانوادگی بروی تبلت های نارتب انارستانی در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت تا در این غرفه با یکدیگر به مسابقه و رقابت بپردازند.

چارچوری یک مجموعه بازی از بازی‌های ساده و سرگرم کننده است که می‌توانید آن‌ها را به صورت انفرادی یا با دوستانتان بازی کنید. البته امکان بازی آنلاین وجود ندارد و تمامی بازیکنان باید با یک دستگاه بازی کنند. تعداد بازیکنان هر بازی از یک تا چهار بازیکن می‌توانند متغیر باشند. اگر تنها یا کمتر از چهار نفر هم باشید می‌توانید از ربات در بازی خود استفاده کنید تا بازی جذاب‌تری را تجربه کنید. همانطور که گفته شد بازی‌هایی که در چارچوری وجود دارند بازی‌های ساده‌ای شامل منچ، مار و پله، دارت و چنین بازی‌هایی می‌شوند.

در انتهای مراسم نیز از بین خانواده های شرکت کننده در بازی چارچوری توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای قرعه کشی صورت گرفت و به برندگان جوایز نفیسی اهدا گردید.

بازی‌خان محل رقابت بازی های آنلاین

در طول مدت برگزاری این رویداد که از ۲۳ ابان ماه آغاز شده بود و در ۱۱ آذر ماه خاتمه یافت، در ۲ بازی پل صدر و حالابرعکس که بروی پلتفرم بازی های تحت وب بازی خان بارگزاری شده بودند مسابقه ای با همکاری بنیاد ملی بازی ها برگزار شد و در انتها با پایان این رویداد به نفرات برتر این مسابقات جوایز نفیسی اهدا شد.

در بازی حالابرعکس سوالاتی از کاربر پرسیده می شود که جواب آن ها فقط با بله و خیر می باشد، اما در زمان هایی به شما اعلام می شود که برعکس جواب بدهید. در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ سوال در دیتابیس این بازی موجود است که هر هفته به تعداد سوالات افزوده می شود.

بازی پل صدر نیز شما راننده یک ماشین ۲۰۶ هستید که بروی پل صدر و در ترافیک در حال حرکت می باشید، در زمان هایی که خط ویژه آمبولانس خالی است می توانید از ماشین های دیگر سبقت بگیرید، هدف از ساخت این بازی آموزش رانندگی صحیح و گوشزد کردن خطر سبقت غیر مجاز به کودکان است.


دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

Solve : *
29 − 22 =