هم آموزش هم سرگرمی در یک بسته

بسته شماره یک در خانه بمانیم

این روزها که مدرسه ها و مراکز آموزشی به دلیل جلوگیری شیوع ویروس کرونا تعطیل است و فرزندان کودک و نوجوان ما در خانه هستند، انارستان هرروز یک محتوا با رویکرد آموزشی تربیتی و سرگرمی در شبکه­‌های اجتماعی معرفی می­‌کند.

مخاطب بسته‌های در خانه بمانیم، هم کودکان و نوجوانان و هم پدر و مادرها هستند. این بسته‌ها پنج گروه موضوعی را در برمی‌گیرد که عبارتند از: انیمیشن، موزه‌گردی آنلاین، کتاب، بازی‌رومیزی و آموزش‌آنلاین. هر هفته در یک مقاله پنج محتوا را در سایت انارستان معرفی می­‌کنیم.

انیمیشن پا کوچولو

یک انیمیشن شاد و کمدی محصول ۲۰۱۸ با چاشنی خیال‌پردازی و ماجراجویی که بر دوستی انسان‌ها با حیوانات و طبیعت تاکید دارد و روحیه علم‌اندوزی را تقویت می‌کند. یک یتی جوان (مرد برفی موجودی افسانه‌ای) به تازگی یک موجود عجیب (انسان)‌ را شناخته و اسم آن را پا کوچولو گذاشته است که یتی‌ها خبردار می‌شوند که چند تا از پا کوچولوها دارند به سوی روستای برفی آنها می‌آیند. 

بازی رومیزی نجات جهان

در این بازی تخته‌­ای معمایی، که مناسب گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است چهار ویروس ناشناخته و مرگبار در دنیا گسترش پیدا کرده‌­اند. شما و همبازی­‌هایتان در گروه کنترل­‌کننده بیماری هستید و باید با همدیگر تلاش کنید تا از گسترش این بیماری­‌ها جلوگیری و بیماران را درمان کنید پیش از اینکه این بیماری­‌ها جهان را نابود بکنند، بنابراین نجات جهان یک بازی همکاری مشترک است، همه با هم برنده یا بازنده می­‌شوند.

کتاب فرزندپروری در عصر رسانه

از مهم‌ترین عناوین این کتاب می‌توان به عناوین «چالش‌های فرزندپروری امروزی»، «اصلاح هویت فرزندپروری» و «پیش به سوی فرهنگی خودساخته» اشاره کرد، نویسنده کتاب گلوریا دیگاتانو است که محمد رضا رستمی و فروغ ادریسی آن را ترجمه کرده اند.

موزه ملی ایران

بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و قدیمی‌ترین موزه ایران که بیشترین یافته‌های باستان‌شناسی حاصل از کاوش‌های علمی از دوران پارینه‌سنگی تا اسلامی در قالب دو موزه «ایران باستان» و «باستان شناسی و هنر اسلامی ایران» به نمایش درآمده است. نشانی اینترنتی موزه ملی ایران برای بازدید مجازی

آشنایی با بورس برای نوجوانان

در این دوره با بورس آشنا می‌شوید و می‌توانید به این بازار وارد بشوید. آموزشگاه اینترنتی فرانش این دوره را در قالب ۹ ویدئو بین ۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دقیقه ای (در مجموع تقریبا ۴۰ دقیقه ویدئو) ارائه کرده است.


دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

Solve : *
9 − 2 =