از موزه لوور تا کاخ پادشاه پرتغال در یک بسته

بسته شماره دو در خانه بمانیم

این هفته در بسته شماره دوم در خانه بمانیم محتوای جذاب و آموزنده ای را معرفی کرده ایم. از انیمیشن جذاب و آموزنده تا موزه گردی و آموزش آنلاین نقاشی.

بازدید از بزرگترین موزه دنیا، آموزش آنلاین نقاشی، تماشای یک انیمیشن جذاب و البته کاشیکاری در یک بازی رومیزی، جنبه هنری بسته این هفته را برجسته کرده است.

انیمیشن اردک اردک غاز

غازهای مهاجر دسته‌جمعی کوچ می‌کنند اما یک غاز به نام پنگ فکر می‌کند که برای پرواز کردن نیازی به دسته‌ ویژه‌ی غازها ندارد و می‌تواند خودش به تنهایی سفر کند. به همین دلیل دچار ماجراهای وحشتناکی می‌شود. انیمیشن اردک اردک غاز که محصول سال ۲۰۱۸ است، تاکید دارد که خانواده مهم است و اعضای خانواده نباید از هم جدا بشوند و صحنه‌های هیجان‌انگیز و البته تا اندازه‌ای دلهره‌آور هم دارد.

بازی رومیزی آزول

پادشاه پرتغال که شیفته زیباییِ کاخِ الحمرا در اسپانیا شده است، می­خواهد دیوارهای کاخ خودش همانطور کاشیکاری بشود و شما در نقشِ یک هنرمند کاشیکار هستید. کاخ الحمرا یادگار دوره فرمانروایی مسلمانان بر اسپانیا است و کاشیکاری آن را «آزوله‌ژو» یا «آسوله‌خو» نام دارد.

اگر در یک دور از بازی، دستِ‌کم یکی‌از بازیکنان یک ردیف افقی از ۵ کاشیِ به‌هم‌پیوسته، در دیوار خود تشکیل بدهد، در پایانِ آن دور، بازی به پایان می‌رسد. ساختِ الگوهای ویژه، امتیازهای بیشتری دارد.

بازی آزول را ۲ تا ۴ نفر می‌توانند بازی بکنند و برای همه گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال مناسب است، بنابراین پدر و مادرها می‌توانند همراه فرزندان آزول بازی بکنند.

کتاب دختران و اینترنت

این کتاب با زیر عنوان آنچه دختران باهوش باید بدانند، در قالب آزمون‌هایی به شما می‌آموزد که چه نوع اطلاعاتی را نباید به اینترنت بدهید و در برابر کلاهبردار اینترنتی چه کار بکنید. کتاب دحتران و اینترنت را شارون سیندریچ نوشته است و روژین شاملو ترجمه کرده است. 

موزه لوور پاریس

لوور بزرگترین موزه هنر جهان است و شناخته‌شده‌ترین آثار هنری و تاریخی جهان از جمله تابلوی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی، لوح حمورابی، گاو بالدار آشوری، بخش‌های قابل توجهی از تخت جمشید، بز بالدار طلایی هخامنشی و لوح پیروزی نارام‌سین در این موزه نگهداری می‌شوند. در موزه لوور ۳۸هزار اثر وجود دارد. برای بازدید به نشانی اینترنتی موزه لوور مراجعه کنید.

آموزش جامع نقاشی آسان

آموزش جامع نقاشی آسان بیش از سه و نیم ساعت آموزش نقاشی مناسب برای تمامی سنین بدون پیش نیاز است که شامل شش فصل: نقاشی اشیای بی‌جان، نقاشی طبیعت، نقاشی حیوانات، نقاشی اجزای صورت انسان، نقاشی چهره و طراحی شخصیت‌های کارتونی است و در پایگاه آموزشی فرانش ارائه شده است.


دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

Solve : *
10 + 27 =