گزارش تلویزیونی چی خوبه
۰
۱۸۹۶

چی‌خوبه پاسخگوی دغدغه خانواده‌هاست

گزارش صدا و سیما از چی خوبه

در روزهای کرونایی و تعطیلی مدارس یکی مهم‌ترین دغدغه‌های پدر و مادرها فراهم کردن محتوای مناسب برای پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان است، حالا گروهی از فعالان کودک و نوجوان دور هم جمع شده‌اند و با طراحی یک نرم‌افزار پاسخی به این دغدغه داده‌اند. گزارش تلویزیونی باشگاه خبرنگاران جوان از سرویس چی‌خوبه انارستان با این مقدمه آغاز شد.

صدا و سیما در دو بخش خبری به معرفی سرویس چی‌خوبه انارستان پرداخت. چی‌خوبه که این روزها برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوان اهمیت دوچندانی پیدا کرده است به تحلیل تربیتی و روانشناسی انیمیشن‌ها یا همان کارتون‌ها می‌پردازد و پدر و مادرها می‌توانند به‌صورت رایگان از روی سایت چی‌خوبه یا اپلیکیشن آن به این محتوای تحلیلی دسترسی داشته باشند.

علیرضا گودرزی فراهانی مدیر سرویس چی‌خوبه با اشاره به اینکه برای تحلیل هر انیمیشن بین ۷ تا ۱۰ ساعت وقت گذاشته می­‌شود گفت: چی‌خوبه دسته‌بندی موضوعی و سنی دارد و برای شاخص‌های اخلاقی و رفتاری توضیحاتی ارائه می‌دهد.

شبیر صاحبقرانی طراح برنامه چی‌خوبه به روند بومی‌سازی این برنامه برپایه شاخص‌های فرهنگ ایرانی اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد این برنامه با نمونه‌های خارجی قابل رقابت است.

محمد نوری همدانی از کارشناسان محتوایی چی خوبه ابراز داشت: تحلیلگران ما به ازای هر دوبله ای تحلیل جداگانه ای بر اساس نکات اخلاقی و محتوایی ارائه می‌کنند.

 

 


دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

Solve : *
7 + 6 =