۲
۳۰۸۳

با سیم‌کارت انارستان دیجیتون رایگان است


مشترکان سیم کارت انارستان می‌توانند رایگان از دیجیتون استفاده کنند. دیجیتون، یک بستر اینترنتی برای ارائه محتوای ویژه کودک و نوجوان است. محتوای دیجیتون در سه گروه کلی ویدئو، فایل صوتی و بازی آنلاین دسته‌بندی شده است و طیف متنوعی از انیمیشن‌ها، کلیپ‌های موزیکال، کارتون‌های آموزشی، سریال‌ها، کارتون‌های سینمایی، نمایش، قصه، لالایی کودک، بازی‌ها و.. را دربر می‌‎گیرد.

دیجیتون افزون بر دوبله اختصاصی انیمیشن‌های خارجی، بخشی هم به انیمیشن زبان اصلی و نسخه‌های دوبله با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی اختصاص داده است. بدین ترتیب دیجیتون یک امکان خوب برای پدران و مادران به‌منظور تامین و مدیریت محتوای سرگرمی و آموزش فرزندان فراهم کرده است. محتوای دیجیتون برای دختران و پسران و گروه‌های سنی مختلف دسته‌بندی شده‌‌اند.

دیجیتون نسخه ویندوز، اندروید و آی او اس دارد، بنابراین کاربران با هر دستگاهی از رایانه شخصی، تلفن همراه و تبلت می توانند از محتوای آن به صورت آنلاین بهره‌مند بشوند. گفتنی است دیجیتون هم امکان پخش آنلاین و هم بارگیری (دانلود) محتوا را دارد.

انیمیشن‌ها و کارتون‌ها در اپلیکیشن دیجیتون از فناوری هوشمند تطابق با سرعت اینترنت بهره می‌برند و همه کاربران با سرعت‌های مختلف اینترنت می‌توانند از امکانات برنامه استفاده کنند.

گفتنی است تامین محتوای آموزش و سرگرمی مناسب برای کودکان و نوجوانان ایرانی در فضای مجازی بخشی از رسالت انارستان است.
صفحه انارستان در دیجیتون


دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

Solve : *
6 + 7 =


2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. یسرا درزاده
    ۱۱ دی ۱۳۹۹

    نداشتن سیم کارت


    • AnarestanPR
      ۱۴ دی ۱۳۹۹

      همه دفاتر همراه اول باید داشته باشند، با بخش پشتیبانی سیمکارت انارستان تماس بگیرید راهنمایی‌تون می‌کنند:۰۲۱۴۹۲۶۱۸۰۰