۲
۲۲۹۲۷

پویانمایی‌های سیما و سرویس‌های آنلاین پخش ویدئو زیر ذره‌بین «چی خوبه»

گفت‌وگوی علیرضا گودرزی از مدیران سامانه چی‌خوبه با خبرگزاری فارس

علیرضا گودرزی فراهانی از مدیران سامانه «چی‌خوبه» انارستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس از تحلیل و رده‌بندی بیش از ۷۵۰ پویانمایی سینمایی و بیش از ۱۵۰۰ قسمت سریال پویانمایی که در زمره پربازدیدترین پویانمایی‌های صدا و سیما و سرویس‌های پخش آنلاین ویدئو نظیر فیلیمو، دیجیتون، نماوا و... هستند، در سامانه چی‌خوبه خبرداد.

علیرضا گودرزی فراهانی از مدیران سامانه «چی‌خوبه» انارستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، چی‌خوبه را پاسخگوی پدران و مادرانی دانست که در حوزه فیلم ‌و کارتون (انیمیشن) به دنبال گزینه‌های مناسب برای فرزندان خود هستند.

وی افزود: این سامانه با توجه به گرایش‌های خاص کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی مختلف و متناسب با جنسیت‌ آنها به پایش، گزینش و دسته‌بندی این زمینه‌های موضوعی می‌پردازد تا بهترین سرگرمی‌های سازنده و جذاب را برای رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان شناسایی و معرفی کند

گودرزی گفت: تاکنون بیش از ۷۵۰ پویانمایی سینمایی و بیش از ۱۵۰۰ قسمت سریال پویانمایی که در زمره پربازدیدترین پویانمایی‌های صدا و سیما و سرویس‌های پخش آنلاین ویدئو نظیر فیلیمو، دیجیتون، نماوا و… هستند، در این سامانه تحلیل و رده‌بندی سنی شده‌‌اند.

وی افزود: شبکه پویا و نهال که شبکه‌ تخصصی کودکان هستند، از «چی‌خوبه» به‌عنوان مرجع تحلیل و دسته‌بندی انیمیشن‌ها بهره‌می‌گیرند.

گودرزی در پایان، با تاکید بر رایگان بودن استفاده از «چی خوبه»، ابراز داشت: چی خوبه افزون بر پویانمایی بزودی تحلیل دیگر انواع محتوای کودک را هم در دستور کار قرار می دهد.


دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

Solve : *
18 + 6 =


2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. یارا
    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

    چه سایت قشنگی دارین

    ویدایو